HubSpot CRM-implementation

Fokusera på kundrelationer

Nu när affärsvärlden har blivit digital är CRM ett viktigt verktyg för tillväxt. Men kostnaden och komplexiteten för många CRM kan undergräva deras effektiva användning. HubSpot CRM är annorlunda. Gratis och enkelt, det fungerar för dig, snarare än tvärtom.

Konfiguration och integration

HubSpots CRM är användarvänligt samt intuitivt att använda och starttiden kan minskas dramatiskt med rätt konfiguration av inställningar och integrationer.

Vi ställer in ditt CRM, konfigurerar dina kontakter, ansluter ditt säljteams mailkorgar och integrerar den med tredjepartsappar så att du är igång så snabbt som möjligt.

 

Konfiguration och integration
Migrering av data

Migrering av data

Chansen är stor att du har befintliga data som behöver importeras till HubSpot CRM. Vi kan förbereda HubSpot för att ta emot dina data och migrera den på lämpligaste sätt, beroende på källa.

 

Utbildning i HubSpot CRM

Ditt säljteam och potentiellt många andra användare av HubSpot CRM, kommer behöva hjälp med processer och träning i verktyget. Vi hjälper er med allt från individuell stöttning till träning av hela team, oavsett kunskapsnivå.

 

Utbildning i HubSpot CRM

Vanliga frågor om HubSpot CRM

Är HubSpot CRM bra?

HubSpot är ett utmärkt CRM som är lätt att komma igång med. HubSpot kopplar samman marknadsföring och försäljning och ger dig verktygen, statistiken och möjligheterna för att få nya kunder.

Vad gör HubSpot CRM?

Kortfattat är HubSpot ett komplett verktyg för inbound marketing och försäljning. Dess produkter och tjänster syftar till att tillhandahålla verktyg för marknadsföring av sociala medier, innehållshantering, webbanalys och optimering av sökmotorer. Och allt kretsar runt individer (kontakter) som lagras i HubSpot CRM.


Är HubSpot CRM gratis?

HubSpot erbjuder en enkel och begränsad gratisversion av CRM Hub som tillåter att lagra upp till 1 000 000 kontakter. Det finns även premiumversioner av HubSpot CRM för ännu fler funktioner.


Vad betyder CRM?

Customer relationship management

Här är en förenklad definition av CRM.

Customer relationship management (CRM) är en teknologi att hantera ditt företags relationer och interaktioner med kunder och potentiella kunder.


Varför ska man jobba med Inbound Marketing?

Inbound Marketing är en marknadsföringsmetod som generar leads (potentiella kunder). Det handlar om att identifiera besökare på din tex. hemsida som kan komma att bli dina leads. Att skapa kontakt med dem och lösa deras utmaningar genom att erbjuda värdefull kunskap och inspiration för att konvertera dem till kunder.

Kontakta oss

Har du ett av världens bästa CRM men känner att du inte riktigt får ut allt det gôttiga? Boka ett möte med oss idag